Υποστήριξη

Καλώς ήρθατε στο Κέντρο Υποστήριξης Trackimo.

Το Κέντρο Υποστήριξης θα σας βοηθήσει να επιλύσετε ζητήματα χρησιμοποιώντας την ενότητα των Συχνών Ερωτήσεων (FAQ). Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμη ή άμεση λύση, μπορείτε να υποβάλετε ερώτηση για περαιτέρω έρευνα.

Γενικές Ερωτήσεις

1. Έχει το TRACKIMO εγγύηση;

Ναι. Η TRACKIMO έχει 2 έτη εγγύηση, για βλάβες που οφείλονται αποδεδειγμένα σε κατασκευαστικό λάθος. Η εγγύηση δεν καλύπτει καταστροφή του προϊόντος που οφείλεται σε κακή ή μη ενδεδειγμένη χρήση.

2. Πότε χρειάζεται να αναβαθμίσω τη συσκευή μου;

Δεν θα χρειαστεί να προβείτε σε αναβάθμιση της συσκευής παρά μόνο εάν υπάρχει διαθέσιμη κάποια νέα έκδοση.

3. Ποιός μπορεί να δει την τοποθεσία της συσκευής μου, πέρα από εμένα;

Κανένας. Κατά την εγγραφή σας στο website της TRACKIMO θα μπορείτε να επιλέξετε έως 10 άτομα της επιλογής σας, ώστε να λαμβάνουν τις ίδιες ειδοποιήσεις με εσάς. Τις ειδοποιήσεις λαμβάνει ο χρήστης, μέσω e-mail (δωρεάν) ή μέσω γραπτού μηνύματος SMS (επί πληρωμή). Ανά πάσα στιγμή ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προσθέσει ή να αφαιρέσει τα άτομα που παρακολουθούν τη συσκευή.

4. Γιατί με την πάροδο του χρόνου βελτιώνεται η ακρίβεια θέσης της συσκευής μου;

Η εύρεση της αρχικής θέσης για πρώτη φορά δυσκολεύει τους 4 δορυφόρους της ψ να είναι ακριβείς στο στίγμα κατά κάποια μέτρα. Μετά από 5 λεπτά συνεχούς λειτουργίας το στίγμα θα γίνει ακριβές.

5. Τι σημαίνει η ρύθμιση «clear view»;

Η συσκευή «clear view” για να εκπέμψει σήμα θα πρέπει να έχει μία σαφή και καθαρή εικόνα του ουρανού, προκειμένου να λάβει σήμα από τους δορυφόρους. “Clear View of the sky” σημαίνει ότι η συσκευή πρέπει να συνδέεται απευθείας με το GPS του δορυφόρου. Το GPS έχει αναπτυχθεί για τη ναυτιλία, την αεροπλοΐα και τα οχήματα δρόμου, τομείς οι οποίοι έχουν άμεση οπτική επαφή με τους δορυφόρους.
Οι GPS δορυφόροι βρίσκονται σε διαρκή τροχιά γύρω από τη Γη, έτσι ώστε να λαμβάνουν το σήμα έγκαιρα. Σε διάστημα 2 ωρών λειτουργίας είναι σε θέση να εντοπίσουν το σήμα με μεγάλη ακρίβεια.

6. Η συσκευή Trackimo είναι το ίδιο ακριβής σε όλες τις περιοχές;

Όχι. Ανάλογα με την περιοχή η συσκευή ενδέχεται να στέλνει καλύτερο και ταχύτερο σήμα. Τέτοιες περιοχές είναι συνήθως οι προαστιακές όπως, γειτονιές, σπίτια, σχολεία και πάρκα. Το στίγμα του GPS είναι καλύτερο σε αυτές τις περιοχές διότι υπάρχει μικρότερη απόφραξη σε σχέση με τα αστικά κέντρα. Τα μεγάλα κτίρια δυστυχώς εμποδίζουν την εκπομπή σήματος και σε ορισμένες περιπτώσεις η συσκευή μπορεί να αδυνατεί να εκπέμψει.

7. Ποιά είναι η ακρίβεια του GPS της συσκευής TRACKIMO;

Παρόλο που υπάρχουν στρατιωτικά όρια σε παγκόσμιο επίπεδο, οι δέκτες GPS σήμερα είναι εξαιρετικά ακριβής, χάρη στο παράλληλο σχεδιασμό πολλαπλών καναλιών τους. Η συσκευή TRACKIMO είναι ακριβής σε ακτίνα μόλις 15 μέτρων. Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες αλλά και η γεωγραφική θέση επηρεάζουν την ακρίβεια σήματος.

8. Πώς μπορώ να προσεγγίσω τη θέση της συσκευής μου;

Το σύστημα της TRACKIMO θα σας επιτρέψει να προβάλετε τη θέση της συσκευής σας με δύο τρόπους: είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω εφαρμογής σε IOS/Android συσκευή.

9. Από πόσο μακριά μπορώ να εντοπίσω τη συσκευή μου;

Η συσκευή είναι σχεδιασμένη να εντοπίζεται στον παγκόσμιο χάρτη χωρίς επιπλέον κόστος, δεδομένης της GSM κάλυψης. Σε περίπτωση που η περιοχή δεν καλύπτεται από GSM, τότε το TRACKIMO αδυνατεί να εκπέμψει σήμα. Όταν η συσκευή επανέρχεται σε περιοχή που καλύπτεται από GSM τότε αυτομάτως συνεχίζει η εκπομπή σήματος, εμφανίζοντας παράλληλα και το τελευταίο σημείο που σταμάτησε να εκπέμπει.

10. Η συσκευή μου θα λειτουργεί παντού;

Ναι. Αρκεί η περιοχή να καλύπτεται από GSM.

11. Τι είναι το GPS;

Το GPS (Global Positioning System) είναι ένα παγκόσμιο σύστημα ραδιοκυμάτων που πρωτοσχεδιάστηκε από το Υπουργεί Αμύνης των ΗΠΑ. Το GPS είναι ένα δορυφορικό σύστημα πλοήγησης που αποτελείται από 24 διαφορετικούς δορυφόρους. Το GPS λειτουργεί βάσει της αρχής, ότι εφόσον γνωρίζουμε την απόσταση ενός σημείου από μερικά δεδομένα σταθερά σημεία τότε άμεσα μπορεί να υπολογιστεί η θέση του.

12. Τι είναι μία συσκευή TRACKIMO;

Η TRACKIMO χρησιμοποιεί μηχανισμό GPS, προκειμένου να εντοπίσετε με ακρίβεια τη συσκευή σας. Μέσω του παγκοσμίου GSM δικτύου, αποθηκεύει τα δεδομένα σε μία διαδικτυακή πύλη, από την οποία ο χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση στα δεδομένα που χρειάζεται.

Ερωτήσεις Σχετικά με τη Συσκευή

1. Τι πρέπει να κάνω όταν αποκτήσω τη συσκευή μου;

Φορτίστε τη συσκευή σας. Χρησιμοποιήστε τυπικό προσαρμογέα AC με USB, τουλάχιστον για 12 ώρες. Τοποθετήστε τη συσκευή σας με μία σαφή οπτική επαφή με τον ουρανό και πιέστε το κουμπί της συσκευής σας στη μπροστινή πλευρά για 5 δευτερόλεπτα. Σύντομα θα δείτε ένα πράσινο LED φως να αναβοσβήνει για 3 δευτερόλεπτα. Η συσκευή σας έχει ενεργοποιηθεί.

2. Πώς γνωρίζω ότι η TRACKIMO συσκευή μου φορτίζει;

Θα δείτε ένα κόκκινο LED φως να αναβοσβήνει στην εμπρόσθια πλευρά της TRACKIMO συσκευής.

3. Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την TRACKIMO συσκευή μου;

Εφόσον έχετε φορτίσει και ανοίξει τη συσκευή σας, περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα του TRACKIMO (www.trackimo.com) και πατήστε στην επιλογή ‘Ενεργοποίηση’. Θα χρειαστεί να εισάγετε τον κωδικό της συσκευής σας, τον οποίο θα βρείτε στο κάτω μέρος της συσκευής. Είναι ένας 7ψήφιος αριθμός (π.χ. 1.000.137).
Πληκτρολογήστε ένα user name για τη συσκευή σας, έναν κωδικό πρόσβασης της επιλογής σας και στη συνέχεια, εισάγετε το mail σας. Έπειτα, επιλέξτε τα στοιχεία πληρωμής σας ή τον κωδικό ενεργοποίησης. Πατήστε το κουμπί SOS πάνω στη συσκευή σας για περίπου 4 δευτερόλεπτα μέχρι να ακούσετε ένα ηχητικό σήμα και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί «ενεργοποίηση τώρα».
Θα λάβετε ένα mail επιβεβαίωσης. Πατήστε πάνω στο σύνδεσμο του mail προκειμένου να επιβεβαιώσετε την ενεργοποίηση.
Είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή σας.

4. Μπορώ να ενεργοποιήσω μία συσκευή TRACKIMO για κάποιον άλλο;

Ναι. Έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε το TRACKIMO ενός άλλου χρήστη, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία της συσκευής του. Θα πρέπει απαραιτήτως να έχετε και πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του χρήστη, προκειμένου να επιλέξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης που θα σταλεί με e-mail.

5. Πόση ώρα πρέπει να πατηθεί το κουμπί SOS προκειμένου να σταλεί ειδοποίηση;

Για 4 δευτερόλεπτα πρέπει να είναι πατημένο το κουμπί SOS προκειμένου η συσκευή να εκπέμψει σήμα ειδοποίησης.

6. Πως ξεκινάει και σταματάει η εκπομπή σήματος της συσκευής μου (ON, OFF);

Προκειμένου να ξεκινήσει η εκπομπή σήματος (ΟΝ) της συσκευής σας, θα πρέπει να πατήσετε παρατεταμένα το κουμπί λειτουργίας μέχρι το φως LED της συσκευής σας ανάψει. Αυτό θα διαρκέσει 2 δευτερόλεπτα. Η πράσινη λυχνία LED θα αρχίσει να αναβοσβήνει που σημαίνει ότι η συσκευή TRACKIMO εκπέμπει σήμα σωστά.
Προκειμένου να σταματήσει η εκπομπή σήματος (OFF) της συσκευής σας, θα πρέπει να πατήσετε παρατεταμένα το κουμπί λειτουργίας μέχρι το φως LED της συσκευής σας αρχίσει και αναβοσβήνει γρήγορα. Αυτό θα διαρκέσει 2 δευτερόλεπτα. Η πράσινη λυχνία LED θα σβήσει που σημαίνει ότι η συσκευή TRACKIMO σταμάτησε να εκπέμπει σήμα.

7. Γιατί η συσκευή TRACKIMO που έχω, παράγει μερικούς ήχους;

Η συσκευή σας μπορεί να ηχήσει για διάφορους λόγους. Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ενεργοποιείται, απενεργοποιείται ή συνδέεται σε ένα GSM δίκτυο. Για πιο λεπτομερή επεξήγηση των ηχητικών σημάτων ανατρέξτε στον οδηγό χρήσης.

8. Είναι η συσκευή TRACKIMO αδιάβροχη;

Ναι, αλλά μόνο σε περίπτωση που έχει τοποθετηθεί στην ειδική θήκη σιλικόνης που εμπεριέχεται στο κουτί της συσκευής. Η συσκευή TRACKIMO δεν προσφέρεται για υποβρύχια χρήση.

9. Μπορώ να παρακολουθώ τη συσκευή μου εάν είναι απενεργοποιημένη;

Όχι, μία απενεργοποιημένη TRACKIMO συσκευή δε δύναται να εκπέμψει σήμα.

10. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις υπηρεσίες εντοπισμού ενός smartphone και του TRACKIMO;

Ναι. Τα smartphone έχουν κατασκευαστεί για προφορική επικοινωνία. Ως εκ τούτου οι υπηρεσίες εντοπισμού των smartphone δεν είναι τόσο ανεπτυγμένες, όσο οι αντίστοιχες του TRACKIMO που είναι μία εξειδικευμένη συσκευή, στον τομέα των υπηρεσιών εντοπισμού.

11. Πόση αυτονομία μπαταρίας έχει η συσκευή μου;

Υπό κανονική χρήση η μπαταρία μπορεί να διαρκέσει έως 48 ώρες.

12. Που μπορώ να βλέπω το επίπεδο της μπαταρίας της συσκευής μου;

Το επίπεδο της μπαταρίας της συσκευής σας μπορείτε να το δείτε είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω της IOS/Android εφαρμογής σας.

13. Τι σημαίνει η ‘‘Low Battery’’ ειδοποίηση που λαμβάνω;

Όταν παίρνετε ειδοποιήση ‘‘Low Battery’’ σημαίνει ότι το επίπεδο ζωής της μπαταρίας της συσκευής TRACKIMO είναι σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Για να ξαναχρησιμοποιήσετε τη συσκυή σας θα πρέπει να προηγηθεί μία ηλεκτρονική φόρτιση της συσκευής.

14. Οι ειδοποιήσεις ‘‘Low Battery’’ και ‘‘Power off’’, γίνεται να σταλούν με γραπτό μήνυμα;

Αυτή τη στιγμή η συγκεκριμένη ενέργεια δεν είναι εφικτή. Σύντομα, όμως, θα ειδοποιηθείτε μέσω email ότι είναι διαθέσιμη.

Ερωτήσεις Σχετικά με την Εφαρμογή

1. Με ποιούς πλοηγούς διαδικτύου (internet browsers) είναι συμβατό το TRACKIMO;

Οι πλοηγοί διαδικτύου (internet browsers) που υποστηρίζουν το TRACKIMO είναι:

  • Microsoft Internet Explorer 10+
  • Google Chrome 31.0+
  • Apple Safari 5.1.7+
  • Mozilla Firefox 18.0.2+
  • Opera 17.0+

2. Πως μπορώ να συνδεθώ στο website του TRACKIMO και να προβάλλω τη θέση που βρίσκεται η συσκευή μου;

Πληκτρολογήστε www.trackimo.com.gr και επιλέξτε το ‘‘Είσοδος μελών’’, στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας. Πληκτρολογήστε το e-mail και τον κωδικό πρόσβασής σας.

3. Ποια smartphone υποστηρίζουν την εφαρμογή του TRACKIMO;

Επί του παρόντος, μόνο τα smartphone με λειτουργικό σύστημα IOS μπορούν να υποστηρίξουν την εφαρμογή του TRACKIMO. Συνεπώς, μόνο τα smartphone της Apple είναι συμβατά. Smartphone που έχουν λειτουργικό σύστημα Android θα είναι συμβατά σύντομα.

4. Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου στο website της TRACKIMO;

Πληκτρολογήστε www.trackimo.com.gr και επιλέξτε το ‘‘Είσοδος μελών’’, στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας. Πληκτρολογήστε το e-mail και τον κωδικό πρόσβασής σας. Επιλέξτε το κουμπί ‘‘Αλλαγή κωδικού πρόσβασης’’ και συμπληρώστε τη φόρμα με τον παλιό σας κωδικό, τον καινούργιο καθώς και μία επαναπληκτρολόγηση του καινούργιου κωδικού, για λόγους ασφαλείας.

5. Πόσο θα κρατήσει η ιστοσελίδα TRACKIMO το ιστορικό μου;

Το σύστημα μπορεί να αποθηκεύσει το ιστορικό σας για 365 μέρες (1 ημερολογιακό έτος).

6. Τι σημαίνει η επιλογή “GeoFence”;

“GeoFence” είναι μία υπηρεσία του TRACKIMO, η οποία επιτρέπει στο χρήστη να οριοθετήσει μία περιοχή της αρεσκείας του, πάνω στον παγκόσμιο χάρτη. Η περιοχή αυτή μπορεί να έχει σχήμα κυκκλικό, πολυγωνικό ή μίας πορείας. Όταν η συσκευή TRACKIMO απομακρύνεται από αυτή την προκαθορισμένη συσκευή, τότε άμεσα ειδοποιείται ο χρήστης.

7. Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα “GeoFence”;

Επιλέξτε τη συσκευή στην οποία επιθυμείτε να δημιουργήσετε το “GeoFence” και κάντε κλικ στην καρτέλα “Fences”. Επιλέξτε το κουμπί ‘’Δημιουργία νέας περίφραξης’’. Είτε στο κέντρο του χάρτη, είτε σε ένα ορθογώνιο, περιμετρικά της συσκευής σας, θα σας εμφανιστεί ένας ροζ φράχτης.
Μπορείτε να πληκτρολογήσετε μία διεύθυνση και αυτομάτως ο φράχτης θα τοποθετηθεί στη διεύθυνση που επιλέξατε, να επιλέξετε ένα προκαθορισμένο μέγεθος ή να τροποποιήσετε το μέγεθος και τη θέση του χάρτη αυξομειώνοντάς και σύροντάς τον, αντίστοιχα.
Όταν έχετε πετύχει αυτό που θέλετε, ονομάστε το χάρτη και πατήστε το κουμπί ‘‘Τέλος’’. Αφού δημιουργήσετε το φράχτη, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κινητά τηλέφωνα προκειμένου να λαμβάνετε ειδοποιήσεις.

8. Αν δεν δημιουργήσω “GeoFence”, θα δουλεύει η συσκευή μου;

Ναι, θα δουλεύει κανονικά. Θα μπορείτε να εντοπίζετε τη συσκευή σας κανονικά. Δεν θα σας έρχονται, όμως, αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις. Αν θέλετε να λαμβάνετε αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις χρειάζεται να δημιουργήσετε “GeoFence”.

9. Ποιά είναι η μικρότερη πραγματική απόσταση που θα μπορούσε να λάβει ένα “GeoFence”;

Η μικρότερη απόσταση που μπορεί να είναι ένα “GeoFence” είναι 200 μέτρα.

10. Μπορώ να ορίσω πολλαπλές ζώνες “GeoFence”;

Ναι, η Trackimo σας δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε μέχρι 5 ζώνες. Κάθε φορά που η Trackimo συσκευή σας εισέρχεται ή εξέρχεται σε μία περιοχή “GeoFence” εσείς θα ειδοποιήστε άμεσα.

11. Σε περίπτωση που το κινητό μου δεν έχει σήμα ή το έχω κλείσει πώς θα παίρνω τις ειδοποιήσεις;

Μπορείτε να λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις μέσω email. Σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η υπηρεσία της τηλεφωνικής κλήσης προς το χρήστη.

12. Είναι ο υπολογισμός της ταχύτητας ακριβής;

Εάν είναι καλή η ακρίβεια εντοπισμού θέσης (GPS) τότε η ταχύτητα είναι ακριβής. Σε καμία περίπτωση η Trackimo δεν ευθύνεται για τυχόν ποινές λόγω παραβάσεων του ΚΟΚ και έμμεσες ή παρεπόμενες ζημιές.

13. Σε περίπτωση που απενεργοποιήσω οριστικά τη συσκευή μου, θα είμαι σε θέση να ανατρέξω στο ιστορικό παρακολούθησης;

Όχι. Προκειμένου να ανατρέξετε στο ιστορικό παρακολούθησης θα πρέπει η συσκευή Trackimo να είναι τουλάχιστον ενεργοποιημένη.

Αντιμετώπιση προβλημάτων

1. Δεν μπορώ να βρω λύση στο πρόβλημά μου μέσα από στις συχνές ερωτήσεις, τι άλλο μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να μας στείλετε μία αίτηση προβλήματος, προκειμένου να διερευνήσουμε το ζήτημά σας.

2. Έχω φορτίσει την Trackimo συσκευή μου, αλλά δεν μπορώ να την παρακολουθήσω. Τι κάνω λάθος;

Δυστηχώς την τελευταία φορά που τη χρησιμοποιήσατε, η μπαταρία αποφορτίστηκε πλήρως. Όταν η μπαταρία αποφορτίζεται πλήρως τότε θα πρέπει να επανεργοποιήσετε τη συσκευή ακριβώς όπως την πρώτη φορά.

3. Η σελίδα του Trackimo φορτώνει παράξενα, ενώ κολλάει μερικές φορές. Γιατί;

Η Trackimo σεβόμενη τον καταναλωτή, προσπαθεί να έχει το λογισμικό της ανανεωμένο σύμφωνα με τις τελευταίες τεχνολογικές επιταγές. Ως εκ τούτου, το πρόβλημα κατά πάσα πιθανότητα εντοπίζεται στο χρήστη. Δείτε το σχετικό παράρτημα (1 & 3) στον τομέα ‘‘Συχνές Ερωτήσεις για την Εφαρμογή’’.

4. Η Trackimo συσκευή μου δείχνει 5 διαφορετικές θέσεις πάνω στο χάρτη. Τι σημαίνει αυτό;

Η περιοχή η οποία βρίσκεται η συσκευή σας θα έχει χαμηλή κάλυψη GSM δικτύου. Τέτοιες περιοχές συνήθως είναι αστικά κέντρα και μέρη με ψηλά κτίρια. Ακόμα και ο καιρός μπορεί να ‘‘χαλάει’’ ή να δυσκολεύει την εκπομπή σήματος από τη συσκευή.

5. Γιατί η Trackimo συσκευή μου δεν εμφανίζεται στο χάρτη;

Η συσκευή είναι σχεδιασμένη να εντοπίζεται στον παγκόσμιο χάρτη χωρίς επιπλέον κόστος αφού υπάρχει GSM κάλυψη. Σε περίπτωση που η περιοχή δεν καλύπτεται από GSM, τότε το TRACKIMO αδυνατεί να εκπέμψει σήμα. Όταν η συσκευή επανέρχεται σε περιοχή που καλύπτεται από GSM τότε αυτομάτως αρχίζει και ξαναεκπέμπει, εμφανίζοντας παράλληλα και το τελευταίο σημείο που σταμάτησε να εκπέμπει. Καλό θα ήταν όταν ανοίγετε τη συσκευή για να ξεκινήσει να εκπέμπει, να βρίσκεται σε απευθείας επαφή με τον καθαρό ουρανό.
Σημείωση: Την πρώτη φορά που θα ενεργοποιήσετε τη συσκευή σας, μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 30 λεπτά για να υπολογιστεί η ακριβής θέση της συσκευής στον παγκόσμιο χάρτη. Όταν τεθεί σε λειτουργία, η εύρεση από το δορυφόρο θα πραγματοποιείται άμεσα.